Маршрут из Балтиците: Очарователно пътуване из Литва, Латвия и Естония

with 10 коментара

Ако някой ти е казал, че няма нищо специално в Балтийските държави – значи те е излъгал много лошо или просто никога не е посещавал този вълшебен регион! Балтиците са толкова специални и те посрещат така топло, че ще съжалиш, че не си ги посетил по-рано. За да оправим тази наша грешка, решихме да опишем нашата обиколка с кола из трите държави. Ще споделим малко полезна информация и забавни случки от нашето  пътешествие из Литва, Латвия и Естония.

Струва ни се много трудно да не се влюбиш в зелените гори, очарователните стари градчета и дружелюбните хора. Или пък да бъдеш омагьосан..

Вилнюс, Литва | Клайпеда, Литва | Нида, Литва | Шулиай, Литва | Юрмала, Латвия | Рига, Латвия | Парну, Естония | Талин, Естония | Виру Раба, Естония | Вайнупеа, Естония | Цесис, Латвия

1. Ден 01: Долетяхме във Вилнюс ~~ Безплатно получихме upgrade от рент-а-кар компанията, колата ни беше и чисто нова – само на 2000 км 🏎 🏎 🏎

2. Ден 02: Пътуване то Клайпеда ~~ Да напуснем Вилнюс се оказа трудно като излизане от лабиринт поради маратон в град. Но залезът в Клайпеда си заслужаваше трудностите по пътя. 🏃🏃🏻🏃🏼🏃🏽🏃🏾🏃🏿

3. Ден 03: The Куронската коса ~~ 5-минутен трансфер с ферибот ни доближи до целта. Потопихме се в свят на милиони дървета, безкрайни плажове и пясъчни дюни. 🌳🌲🌳🌲🌳🌲🏖

4. Ден 04:  Юрмала ~~ Наистина късен залез на плажа бе предшестван от новороденото ни приятелство в Шулиай.  Докато „карахме“ огромното колело с вкусен шоколад в ръце, се почувствахме като малки невинни деца. 🌅🌅🌅🍷🍷🍷

5. Ден 05:  Рига ~~  Гурме разходки в Стария град, зелени паркове и огледален ефект по канала Пилсетас. 🌉🍽🍵🍲🍮

6. Ден 06: Талин ~~ След спокойния и празен град Парну магията ни придружи по пешеходните улици на Талин по грешка. Овациите на пешеходците не ни мотивираха, а по-скоро ни притесниха. 🌆🌆🌆🏰🏰🏰

7. Ден 07: Национален парк Лахемаа ~~ Старо рибарско селище, разходки по блатата и зеленина из целия парк. 🎣🌿🎣🌿🎣🌿

8. Ден 08: Вилнюс ~~ Шофирахме 700+ километра за деня, но за щастие спряхме да си починем в средновековен парк на Цесис, където гледахме репетиция на повече от 300 танцьори. 💃🏻💃🏼💃🏻💃🏼💃🏻💃🏼

Baltics road trip itinerary

След 2000 км с колата и малко по-малко на крак 🙂 затворихме очи в кратка дрямка преди да напуснем тези красиви държави. Спряхме в  Малмьо, Швеция и Копенхаген, Дания за по един ден на път за вкъщи.

Read more about:   Розови изкушения - Казанлък
A collage from some special moments and places on the Baltic roads - Lithuania, Latvia and Estonia will remain in our hearts!
Колаж от специални моменти и места по Балтийските пътища – Литва, Латвия и Естония имат специално място в нашите сърца! ♥♥♥
Вече планираме следващи пътувания до Балтиците. Ще се радваме, ако споделиш хубави места, неща за правене и хора, с които да се запознаем. Обещаваме да споделяме още от бъдещите ни пътувания! 🚗🚗🚗

Харесва ли ти тази статия?

Следи новини от нас в страницата ни във Facebook.

Вземи своя безплатен Motivational Travel Calendar!
Абонирай се за ежемесечни новини!

10 Responses

1. И аз бих се върнала отново в Балтийските държави. Повечето хора не им обръщат много внимание, но са наистина страхотни, макар че ги посетих в един от най-студените им месеци.

• Nace Sapundjiev
      | Отговор

Определено е така. Ние имахме голям късмет да хванем топло време, но и при не толкова топло време там има какво да се прави и види. И ние с удоволствие пак бихме се върнали и даже сериозно мислим да го направим 🙂

2. Бистра, страхотни снимки! Аз този Талин отдавна го мечтая, да видим кога ще му дойде редът 🙂

| Отговор

Да, и освен това ти е сравнително близко до любимата Исландия! 🙂 Талин е идеална спирка за ден-два-три по пътя…

• Аз съм замислила да го съчетая с друго любимо място – Стокхолм 😉

| Отговор

Супер идея! Предвид че полетът от Вилнюс до Малмьо беше 8 евро, изкушаващо е да се погледне колко ли ще е Талин – Стокхолм! 🙂

3. когато бях ученичка, веднъж в часовете по руски език, имахме за задача да опознаем по една от тогавашните Съветски републики. На мен ми се падна Естония и прочетох доста информация за страната и особено за столицата Талин. Оттогава все ми се струва, че все едно съм била там, но всъщност много ми се иска да отида. Благодаря за хубавите снимки, които определено скъсиха разстоянието!

| Отговор

Ели, пожелаваме ти възможно най-скоро да отидеш в Естония и да приложиш всичките си знания за страната, като очароваш естонците! 🙂 Това даже е много яка идея, ако отидеш през студените месеци … на топло и с чаша Vana (https://en.wikipedia.org/wiki/Vana_Tallinn) в ръка… размечтах се!
      А старият град на Талин си е като излезнал от приказките! 🙂

4. Не бях срещал почти никаква информация от пътешественици и туристи именно за балтийските републики. Доста интересно ми беше, като май влизат в списъка за посещаване 🙂

Благодаря!

| Отговор

Много се радваме, надяваме се да успееш да ги посетиш скоро! Точно защото са някак си малко известни, решихме да ги посетим и да споделим за тях, мислим, че си заслужават поне няколко дни от календара на пътешественика! Ако имаш някакви въпроси за Балтиците, сме насреща!

Сподели идеи или въпроси с нас